push it

I did it - närvarade på de två sista lektionerna i skolan. Följde sedan med Matilda när hon förevigade en flicka på armen.

Dagen har gått mycket i tänkandets spår. Jag är väldigt glad åt de människor jag har omkring mig som får mig att le. Tog du åt dig? Då är du antagligen en utav dom. Imorgon ska jag fira att det är 100 dagar kvar till studenten med mina favoriter från klasserna! Jag är taggad, dom är taggade, vi är taggade. Kommer bli en grym kväll har jag en känsla av.
Att jag ska sova på en soffa hos Matilda är mindre bekvämt, men totalt närmast gångväg. Lär väl vakna med katthår i munnen, haha.

Kommentarer
Postat av: matilda

Nu ska vi inte tracka dom 2 pälsbollarna men jag vet en till som håller med dig och det är Inte jag eftersom jag tycker om katthår :P Tack så jättemycket för att du följde med för att kika när jag hade och och senare för en trevlig fika/ "shoppingrunda" ^^ Och ja! Jag tar åt mig ;P

2010-03-03 @ 00:00:41
URL: http://pellerina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0