Listing listing

1. De 3 senaste köpen jag gjort är En randig långärmad, min ljusgrå Marc O'Polo-"kofta" och ett par svart höga byxor från Rutzou
2. Den största kändis jag har nummer till i mobilen är I dont do celebs
3. Det senaste jag googlade var Rutzou
4. Mitt absolut sämsta köp någonsin Oj. Jag har gjort många felköp, men inga dyrare. Tänker efter extra nu för tiden.
5. I min handväska har jag just nu… Kalender, nycklar, plånbok, mp3, läppglans, lypsyl
6. Min favoritgata i världen är Jag skulle säkert älska Paris gator
7. Mitt signaturplagg Har inte kommit så långt än ;)
8. Det absolut finaste/dyraste i min garderob är Dyraste är Marc O'Polo-koftan som just nu är en favorit
9. Jag är beroende av Tidningar och internet
10. Min personliga stil kan beskrivas med dessa tre ord: Enkelt, bekvämt och ofta svart
11. Om jag bara fick shoppa i en affär skulle jag välja Autch.. Jag säger pass där
12. Jag har aldrig köpt något från Topshop.
13. Jag fyndar bäst på Jag suger på att fynda.
14. Om jag fick ärva någons hela garderob skulle jag välja Rachel Zoes, Michaela Fornis eller Ashley Olsens
15. Mitt nästa stora inköp ska bli Stora? Oj. En skinnjacka?
16. Min stilikon är Jag har så olika smak så det är många olika, olika gånger. Men svaret på ärvandet av garderob hör nog hemma här också.
17. I min skosamling har jag För få skor
18. Min drömväska är En klassisk svart Chanel 2.55
19. Varje månad shoppar jag för Minst ett plagg. Priser är helt olika från månad till månad.
20. På nätet shoppar jag helst just nu från Jag är för feg för nätshopping
21. Min favorit-modeblogg är Michaela Forni
22. Jag är som snyggast när jag är Lycklig
23. Om jag vill ha smakråd så frågar jag Matilda
24. Mitt hår är Brun, rätt tunnt men börjar åtminstone bli längre
25. Mitt drömjobb är nog skrivande av något slag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0