warm as hell

Sjuk. Började känna mig svullen i halsen igår kväll men tänkte inte mer på det. Natten till idag var hemsk. Hela min kropp värkte, varenda del av den. Samtidigt så snurrade jag runt i sängen hela natten för att jag inte kunde somna in ordentligt alls. Halv fem imorse var jag uppe och spydde för att jag mådde så hemskt illa.
Så som ni säkert listat ut gick jag garanterat inte till skolan idag. Har varit sängliggande hela dagen och mest sovit/kollat film. Kollade febern på kvällen och den låg på 37,9. Ingen hemsk feber, men tillräckligt för att man ska känna av det. Min kropp värker fortfarande, hemskt mycket.

Jag har nu varit sjuk i över en vecka, men varit frisk nog för att gå till skolan osv. Nu vill jag bara bli fullständigt frisk, för jag är trött på snörvlande och sängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0