these fridays

Lets dance börjar ikväll. Nördigt nog ska jag bänka mig. Antagligen mest för att Elin Kling ska dansa. Hon är charmig hon.
Dock ogillar jag att jag är ensam om det fredagsnöjet. Detta innebär alltså att jag kommer sitta ensam varje fredag framför min mini-tv och glo. Varför kan ingen annan dela fjolliga tv-program med mig?

Och så är jag hungrig. Jättehungrig. Det finns ingen mat hemma, varken igår eller idag. Här skiter man fullständigt i om man äter eller inte, alla sköter sitt. Lite svårt för mig va utan ekonomi? Så ja, 2 dagar sedan sen mat. Som jag sa till Emily nyss i telefon, inte konstigt att man håller sig smal. Gah.

Happy friday folks!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0