rush

Helgen har varit fullt upp! Idag är det söndag vilket innebär slöar-dag för mig. Det enda vettiga jag ska göra under dagen är att göra klart en engelska-uppgift om the civil war.

Min pojkväns dotter fyllde 6 år igår. Så 08:10 hade jag väckning för att göra i ordning frukost på sängen åt henne. Hon öppnade 2 st morgonpaket varav det ena var från mig, Disney-klassikerna Ponogo och de 101 dalmantinerna som fick gå under frukosten.
Vid halv 10 på morgonen började jag fixa med tårtorna som tog ett par timmar. Blev en banan-blåbär tårta och en hallon-jordgubb. Var väldigt nervös för hur det skulle smaka då jag testade något nytt. Men jag fick väldigt positiv feedback av gästerna under dagen, vilket var skönt. Barnkalaset startade kl 15 och det var liv i lägenheten ett par timmar. Han till Matilda som hade födelsedagsfika hon med och bjöd på smörgåstårta, tårta och bakverk. Mycket gott!

Så som sagt, ni förstår att det blir vila idag va? tack ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0