list me

Namn: Natalia
Piercingar: 1st, i tungan
Tatueringar: 1st, på vänster underarm
Längd: 165
Skostorlek: 36-37
Hårfärg: Mörkbrunt
Fräknar: Nej
Motto: Andra gör det dom kan, jag gör vad jag vill.

Kär? Ja
Önskar du att du bodde någon annanstans? Ja, faktiskt.
Tycker du att du är attraktiv? Ibland.
Dricker du? Ibland.
Röker du? Ibland.
Vilket schampo använder du? Tony&Guy eller Herbal Essences
Vilken parfym använder du? Hugo Boss Deep red och Amor Amor. Är väldigt trött på båda.
Vad är du rädd för? Mörker.
Gillar du att tvätta? Ja, ibland.
Gillar du berg- och dalbanor? Underbar kick!

Senaste...
Filmen du hyrde? Oj.. Det minns jag inte.
Filmen du köpte? Minns jag verkligen inte.
Låten du hörde: Zen Cafe - Stop
Låten du laddade ner? Nightwish album Once
Personen du ringde? Min styvpappa.
Personen som ringde dig? Min psykolog.
TV-program du såg? Alla älskar Raymond.
Person du tänkte på? Daniel.


Favorit...
Låt: Rainer Friman - Linnut har en speciell plats i mitt hjärta.
Sak att göra: Antingen ligga och njuta av en bra bok, eller vara ute och göra något spännande.
Sport: -
Dryck: Juice, grönt te.
Kläder: Bekväma. Leggings är ju bara för underbart.
Film: Illusionisten, Phantom of the Opera.
Bil: Mja, inget speciell så.
Serie: Gossip Girl, Sex and the city, The vampire diaries

Har du någonsin...
Gråtit över en pojke? Ja.
Gråtit över en flicka? Ja.
Ljugit för någon? Ja.
Varit i slagsmål? Nej.
Blivit arresterad? Nej.
Träffat någon från internet IRL? Ja.

Antal...
Gånger du varit kär? 4 kanske. Men trott det betydligt fler gånger.
Gånger ditt hjärta brustit? Ett par gånger.
Hjärtan brustet på grund av dig? Antagligen fler gånger..
Tjejer du kysst? Inte hållt räkningen.
Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? 2st kanske.
Gånger ditt namn varit med i tidningen? Vet inte, några gånger.

Brukar du svära mycket? Tyvärr ja.
När stiger du upp på morgonen? Allt från halv 7 till halv 12
Vad har du på dig? Tofflor, mjukisbyxor och ziphood.
Vad dansar du till? Allt med schysta rytmer.
Stockholm är... ? Underbart.
Göteborg är... ? Ännu rätt okänt för mig.
Kan du sjunga? Hellre än bra.
Land du vill besöka? Italien

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0