levnadstecken

Jul-lovet flyter snabbt förbi. På fredag är det dags för skola igen. Där är inte jag som alla andra barn som vill vara lediga jämt, utan ser fram emot skolan. Dock är jag lite skeptisk denna gång, mest pga av min orkeslöshet. Har liksom tappat motivationen lite för livet.

Dock blev jag på solskens-humör dagen innan nyårsafton då min boyfriend berättade att hans vänner, ett annat par, frågat om vi ville med till Romme på lördagen. Självklart! Åh så underbart. Jag trivs verkligen på ett par skidor i backen och känner mig levande när jag susar ner för backarna.
Så det bar av klockan sex på lördagmorgonen mot Romme. Jag fick köra, vilket inte gjorde mig så mycket då jag aldrig kört bil utanför Eskilstuna förut, så jag tyckte det var skoj. Dock var vägarna väldigt hala och vi hade en femåring i baksätet, vilket gjorde mig nervös. Men det gick bra. Körde halva vägen hem också i mörkret.
Romme var underbart! Lärde pojkvännens dotter att åka skidor också. Hon var grym! Första gången för henne på ett par skidor, så det var extra kul. Sedan tog jag en sväng med Sofie (kompisens flickvän), sedan min darling. Han var duktig på att åka snowboard trots att det var andra gången i hans liv (första var 10 år sedan.) En annan sak när jag ställde mig i barnbacken på snowboard. Det gick åt skogen..

Bilder kommer så fort karln behagar sig att skicka dom.
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0