godmorning wednesday

Jag har sovit! Vaknade enbart en enda gång i natt av att jag var tvungen att dricka vatten. Så skönt! Dock en sån här gång är det jobbigt när alarmet är på. Helst hade jag ju velat sova tills jag vaknade eftersom jag nu äntligen fick sova. Men nej, upp kl10. Dags för möte med min shrink idag igen. Jag vet precis vad jag ska ta upp och det hör inte till vanligheterna.

Har en endaste lektion idag vilket är Engelska B. Dock inget ansträngande idag då vi ska fortsätta titta på American History X. Vilken film alltså! Jag har sett den 4 ggr innan och tröttnar inte. Den liksom fastnar, är gripande. Sen att Edward Norton inte är den fulaste, det är en annan femma ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0