dear diary

Sitter och läser i min sk. dagbok som jag köpte9 aug -06. Väldigt länge sedan med andra ord. Det är intressant att läsa bakåt i tiden och se hur man själv förändrats. Så många olika känslor, besvikelser, tro och hopp. Jag har verkligen varit en enda röra. Men samtidigt skrattar jag åt mina egna texter, för jag har varit totalt knäpp också. Inte brytt mig om något mer än mig själv, vilket har resulterat i att jag gjort andra illa. Jag har nog varit i de flesta situationer trots min ringa ålder. Samtidigt som jag önskar jag skippat mycket i mitt liv, så hände allt av en anledning.

Min personliga bok är även en skriftlig resa genom mitt inre. En resa sökande efter vem jag är. Jag har inte funnit mig själv än, men jag är då inte lika virrig som 2006-2007 inte ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0