bad day

Ångesten fortsätter. Har jag fått sova i natt? Nej. Jag är trött så jag är vinglig, men trots det kan jag inte sova för hjärnan går på högvarv. Förut har jag alltid lyckats stänga av och sova ändå, men inte sista tiden. Det blir väldigt frustrerande..
Sen är jag ju fortfarande inte frisk heller, så jag blir ju knappast piggare av att inte få sova. Kallsvettats har jag lyckats gjort i alla fall och känner mig kall hela tiden. Detta resulterar då i att mitt humör idag är det sämsta man kan tänka sig. Jag har mobilen avstängd sedan tidigt i morse för att jag bara inte orkar.

När ska det ge sig? :/

Kommentarer
Postat av: Millah

Överraskning i min blogg :) GRATTIS GRATTIS GRATTIS:)



Kramar / Millah

2010-01-26 @ 14:15:49
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0