Årsresumé 2009

Årets bästa: Att jag träffade min andra halva.

Årets värsta: Besvikelser.

Årets händelse:
Tog tag stenhårt i träningen. Ja, sedan så avtog det, för att börja igen.

Årets resa: Åbo, Stockholm och Romme var alla great!

Årets kärlek:
Daniel.

Årets café: Wayne's.

Årets affär:


Årets finaste:
Mina vänner.

Årets fulaste:
Alla haters som orkar lägga energi på skit.

Årets par:
Josse och Danne får nog den utmärkelsen, för att Josse lyser när hon pratar om honom.

Årets låt:
Oj.. Dead by April - Losing you spelades om och om igen.

Årets serie:
Gossip girl! Och så fann jag The Vampire Diaries på slutet som jag blev kär i.

Årets natt:
Hålls hemlig. Den har med barnförbjudna saker att göra ;)

Årets framgång:
Projektarbetet i skolan som vi gjorde så himla bra. Bästa grabbarna grus!

Årets misstag:
Mina impulsiva misstag som jag ångrat.

Årets lögn:
Att jag minsann mår bra.

Årets kyss:
Nyårskyssen var magisk på något sätt.

Årets skämt:
-

Årets beroende:
Inget faktiskt :)

Årets vill ha:
Kläder, kläder och mer kläder har snurrat i huvudet. Nu klarar jag mig utan såna hets-tankar.

Årets sommarminne:
Gröna Lund och Malins och min heldag (borsökna, kvicksund, djurgården)

Årets vinterminne:
Blev ju Romme nu 2 dagar efter nyår, men det får räknas.

Årets saknad:
Pappa.

Årets tolvslag:
Var nyktert tillsammans med pojkvän, hans dotter och vänner. Jag förvånar mig själv.

Årets nyårslöfte:
Har inget nyårslöfte. Håller inte på med sådant :)


Kommentarer
Postat av: j.

tack gullet. du e wunderbar.

2010-01-06 @ 10:49:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0