100110, sunday

Alive! Jag har vaknat upp från min True Blood-dvala. Plöjde första säsongen på 1,5 dag. Sov över hos min darling igår och mådde inte alls bra på kvällen. Jag är fortfarande sjuk och det vill inte släppa alls. Han snodde mig från sängen där jag gått och lagt mig och bar in mig med täckena till soffan, där blev jag serverad te och rostad macka. Såna gånger blir man sådär mysigt glad.

Idag är det dags för brunch. Jag är väldigt hungrig, så det ska sitta fint. Tänker trotsa mitt snörvlande och försöka pigga upp mig själv så att jag är redo för skolan imorgon. Kursen Religion A startar imorgon och jag vill verkligen inte missa första lektionen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0