Underbara torsdag!

Den här dagen har varit en sån där dag man vill ha varje dag, delvis i alla fall. Började morgonen med att vakna upp bredvid min pojkvän. Därifrån begav jag mig till Gamla Stans Spa&Salong där Anna tog väl hand om mig. Var på en Ladies Kur vilket innebär en bodyscrub, aromabad och aromamassage. Aromamassagen var bland det underbaraste jag varit med om! En helkroppsmassage i ett halvmörk rum, avslappningsmusik och väldoftande olja. Jag har aldrig i hela mitt liv slappnat av så mycket som jag gjorde under den stunden. Så underbart! Tack Robban så extremt mycket för den här upplevelsen.

Efter behandlingen var jag lagom på underbart humör och gick till stadsbiblioteket för att plugga lite historia. Har nu bara 2 frågor kvar vilka jag ska besvara ikväll. Duktiga mig!
Mamma kom och hämtade upp mig vid halv fyra och vi åkte iväg en sväng. Jag hade minsann tur, för jag fick med mig en massa inköp hem. Tack mamma! Vi köpte bland annat likadana byxor ;)  Lägger upp bilder på mina gåvor om en stund. Tack mamma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0