torsdagens onsdag

Godmorgon hjärtan

Uppe tidigt denna morgon med. Ställer upp som chaufför till dagis idag igen. Jag är mer morgonpigg än min andra halva ;) Och så har jag inget emot att gå upp tidigt om jag bara har något att gå upp till.

Igår var världens härligaste dag på länge! Började med att powerwalka på löpbandet i 25 min. Hem till min kille för att äta frukost och lägga mig i ett bad. Sedan Tuna Park, införskaffade lite nödvändigheter. Bland annat en mascara och toning till håret, för att sedan hämta upp hans dotter. Eftersom det var strålande sol ute igår så tvingade jag ut min älskling att leka med mig i snön. Grymt kul! Vem har sagt att bara barn får leka?
Dagen avslutades med pannkakor hos svärmor. Mys.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0