tisdag

Den här tisdagen känns som måndag. Igår så var det buffertdag i skolan, vilket innebar ledigt för min del. Så det blev en lång helg vilken har gjort mig lite segstartad. Svenska pågår just nu, men jag är klar med min bearbetning av min krönika vilken innehöll 3 småfel, så jag har brist på saker att göra.

Efter skolan är det bestämd att jag ska till Tuna Park. Dels hämta mina skor från Scorett, sedan eventuellt fråga om en praktikplats. Känns som en bra idé nu när jag har några dagar ledigt och det börjar närma sig examen. Jag längtar. Balen kommer bli fantastisk och studenten kommer vara fylld av lyckokänslor. Studenten innebär att jag har mål att sträva efter, vilket alltid är bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0