Tedags.nu

Jag vann en tävling hos Milla Homan för ett tag sedan. Ett presentkort på 100kr hos tedags.nu. Jag som aldrig vinner liksom. Men hur som helst så beställde jag en 100g påse och 2st provpåsar á 10g därifrån och fick hem dom i brevlådan idag.

Det jag beställde var:
Rött Te exotiskt - Rött te smaksatt med mango och passionsfrukt, samt blå malva, solros och rosor.
Örtte ying yang - Ett ört te som innehåller ingefära, rosor, citrongräs, apelsinblad, malva och hibiskus.
Grönt te eden - Grönt te smaksatt med sommarbär, solrosor, rosenblommor och jasminblommor.

Jag smakade det röda teét idag och var positivt överraskad. Riktigt gott! Då menar jag gott i som att det kommer bli en favorit. Vilken tur att jag beställde den i 100g påse.
Milla har massa tävlingar under sin kategori "tävlingar", så jag råder er att faktiskt testa. Jag gjorde det mest för skojs skull då jag faktiskt aldrig brukar vinna något. Men denna gång hade jag minsann tur. Och te tackar jag inte nej till då jag är en riktig te-drickare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0