nördig måndag

Skolan slutade halv 6. Jag har haft en tungt huvud hela dagen. Med andra ord har dagen varit jobbig. Dock inte med bakfylla som tungt huvud kan koppla till.

Tittade precis på de 2 första avsnitten av Glamourama. Alla förutom jag själv lär tycka att jag är totalt fjantig. Men jag gillar Hibbs och Forni, så det står jag för. Och så är jag lite avis på deras mysiga luncher, utekvällar och dagen-efter-möten. För såna vill jag också ha! Jag har pratat om det länge, tjejkvällar. Men ja, det blir liksom aldrig så. Varför? Varför? Varför? Ett glas vin en måndagkväll nere på stan och en massa skitsnack, varför inte? Äh, det här är Eskilstuna. Det här är tråkigt.

Nog med gnäll. Jag funderar på att skaffa en praktikplats då jag har 3 vardagar lediga i princip. Jag har ett ställe i åtanke, men det håller jag hemligt tills vidare ;)


Kommentarer
Postat av: S00F

tycker det där med tjejkvällar lät som en lysande ide, istället för att sitta hemma och ruttna i min ensamhet.. jag är på! :D

2010-02-08 @ 20:06:05
URL: http://www.S00F.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0