Min söndag

Började dagen med att möta upp Malin. Vi gick först till Café Kaka med tanken om att äta. Men det var fullt, så det fick bli ett helt annat ställe som jag inte ens tänker nämna vid namn. Men en god black&white åt vi och pratade strunt.

På kvällen åkte jag och min pojkvän till min vän för att spela sällskaps-spel. Europa-spelet tror jag det hette. Ett kunskaps-spel vilket verkligen inte är min starka sida. Kategorierna var sport, kultur, geografi, historia, blandat och natur/teknik/vetenskap. Med spelet ingick såklart diskussioner. Otroligt nog knep jag andra plats i vinnarskalan. Sammanlagt 5 timmar spelade vi, helt grymt kul! Dock så sjönk sockernivån på mig rejält i slutet, vilket gjorde mig trött och osocial. Men inte så konstigt efter att ha tryckt i mig en mängd godis ;)
Kvällen avslutades i pojkvännens famn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0