low energy?

Jag ska egentligen vara på lektion vid den här tidpunkten. Men jag vaknade för ca 20 min sedan.. Jag har lyckats stänga av alarmet när jag legat på telefonen antagligen, för jag har då minsann inte vaknat av något alarm. Sov riktigt dåligt i natt och vaknade halv fem på morgonen av att jag var pigg, men så klart somnade jag om. Och sov.. För länge. Så nu är jag trött av att jag sovit för mycket istället. Fan!

Jag har beslutsångest för om jag ska ligga och vara lat idag eller om jag ska pallra mig till krönika-skrivning vilket blir min enda lektion. Finns möjlighet att skriva den på måndag (antar jag då det är buffertdag) nämligen, så därför jag velar. Men sen är det ju levergryta i skolan till lunch, vilket lockar ;)

Jag får se. Frukosten är i alla fall avklarad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0