How to love your friends

Jag måste säga det igen. Vilken underbar kväll igår! Vilka fina vänner jag har. Och vilka härliga människor man kan träffa en spontan torsdag. Och Josse, fan vad snygg du är bakom Grappas bardisk! Det ser liksom ut som hemmaplan. Kanske bättre bakom baren än framför? ;)

Dagen har varit allmänt fnissig. Jag har varit sådär mysigt bakfull. Matilda och jag sammanstrålade en sväng på stan för att jag tyckte att vi behövde pizza. Gott var det! Jag gillar hur jag krånglade till våran beställning för att avsluta med "vad får jag för 85kr?". Och så kallade pizzabagaren oss fattiga flickor :(  Men med ett strålande leende såklart.

Kvällen kommer ägnas åt att läsa Så länge vi båda andas och göra andra o-jobbiga saker. Jag gillar verkligen Twilight-serien. Den är välskriven och roande, på ett kärleksfullt hopplöst sätt.

Imorgon är det helg. Lördag alltså. Inga planer, nej.

Kommentarer
Postat av: matilda

bakisfnitter och junkieutseende is the shiet!

2010-02-13 @ 00:24:49
URL: http://pellerina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0