fredagsmys

Dagen har varit så lugn och skön så. Hade min första lektion kvart i ett då vi hade redovisning på vårat projektarbete. Det gick bra trots att jag mest var den som skötte snacket ;)  Redovisningen följdes av en håltimma då jag träffade Matilda för en kopp te. Alltid mysigt att sitta och prata över en kopp te.
Sista lektionen var historia som gick i nationalismens anda. Läraren hade en föreläsning och vi kom med kommentarer. Lugnt och skönt med andra ord.

Ikväll ska jag till Emily för att spela lite Nintendo 8-bitars. Ska bli riktigt trevligt! Med tanke på att den människan jämt har så fullt upp med jobb och hästar så ska det bli skönt att spendera en fredagkväll med henne.

Ha en trevlig fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0