100209

Duktiga jag. Jag åkte till skolan trots att det tog emot. Drygt 45 min innan bussen skulle avgå kom jag på att jag skulle till skolan. Jag har aldrig duschat, fönat håret, plattat luggen, sminkat mig och klätt mig så fort. Rekord! Jag han till och med avnjuta lunch ;)

Efter skolan spenderades ett par timmar tillsammans med min styvsyster. Hon är enbart 1 år äldre än mig och jag har känt henne sen vi både låg och jollrade i blöja. Jag älskar hur vi verkligen kan prata om allting när vi väl träffas. Det går tyvärr allt för lång tid mellan gångerna, men när vi väl ses så är det kvalitetstid.

Och ikväll fick jag en känsla mindre att stressa för. Great!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0