onsdags fix

Dagen kommer bestå av att inte göra något alls, samt att fixa lite allt. Ska ut ikväll och skaka rumpa med Malin. Det är sjukt längesen hon och jag var ute tillsammans, vilket mycket beror på att hon jobbar på helgerna.
Så vid 3 ska jag möta henne på stan för att se till att det finns lite fördricka för kvällen. Blir fixande at her place, vilket jag ser fram emot. Men däremellan ska jag hem och laga middag också.
Annat som skulle behöva göras innan dess är; raka benen och måla om naglarna. Sen läsa lite ur 3e boken i Twilight-serien. Sista momentet är ju såklart mycket viktigt.

Har inte jag en skola att gå till? Nope. Inte denna vecka. Men på måndag sätter min praktik på Evelina-redaktionen igång och då får jag nog allt annat än vila. Men det ska bli så sjukt kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0