life

Jag är inne i någon period just nu. En period där jag är allt annat än social. Det är inte det att jag ogillar mina vänner eller så, för dom är det bästa jag har, men just nu måste jag bara vara för mig själv. Köra mitt eget race, med mig själv. Jag kommer att komma tillbaka, måste bara försöka laga allt trassligt.
Jag njuter av att kunna göra vad jag vill, när jag vill och om jag vill. Vill inte ha några tvång. Och jag älskar mina vänner för att man inte behöver ses varenda dag, varenda ledig minut utan att tappa greppet om varandra. Jag vet vart jag har er.
Men nu är det min tid, min egna lilla tid. Jag avstår ifrån allt som Ni kallar roligt just nu. Ligger med en bok i soffan istället och njuter av tystnaden och ensamheten totalt.

I will be back, just give me some time.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0