Happiness

Jag är så glad! Vecka 39 till 44 ska jag ha arbetsplatsförlagdutbildning (APU). Jag har haft tanken på att vara på en tidning rätt länge. Men vilken tidning? Tänkte på Eskilstuna Kuriren först. Men sen slog det mig! Deras livsstilsmagasin Evelina! Så jag kontaktade Eskilstuna Kuriren för att se om Evelina tog emot praktikanter. Dom på Eskilstuna Kuriren var lite sisådär på det där. Men sedan ringde Evelina-redaktionen mig ca 1 timma efter att jag mailat E-kuriren. Och jag fick praktikplats! Den första praktikanten dom haft till och med. Och vad mer? Jo, hon hade en idé på att jag skulle få skriva något själv för tidningen också. JEJJ!

Nej, nu är jag SÅ nöjd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0