change of plan

Visst låg jag och läste i säkert en timma. Men sedan bar det av till pojkvännens bror + flickvän för en öl och lite spelande. Jag avstod dock spelandet och tog mig bara en öl eftersom jag var totalt sopslut.
Idag naklas det IKEA. Ska bl.a äntligen titta efter en hall-spegel till mig i modell stor. Den spegeln jag fått leva med nu alldeles för länge är en minimal spegel som sitter på ett badrumsskåp. Som om jag sett helskum ut sista tiden så är det väl för att jag inte kunnat spegla mig ordentligt....

Josse tipsa om Chicy.se som jag varit inne och kikat på förut. Man kanske skulle våga prova på näthandel då det går åt skogen för mig på stan?
Tänkte åtminstonde beställa ett par UGG's framöver. Dom ser ju bara för gosiga ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0