bedroom style

Min andra halva och jag kikade på IKEAs hemsida efter att ha varit där igår på lite smått och gott. Bl.a ska toaletten och badrummet fixas lite mer inbjudande än det är nu. Sovrummet ligger väl egentligen sist i prioriterings-listan, men det gör egentligen ingenting. Allt kan inte göras på en gång.
Kikade dock igenom IKEAs inspirationsrum och både min pojkvän och jag utbrast "Det där!" när vi såg nedanstående. Vilken extrem mys-känsla. Han får sitt mörka och jag får mitt "mörkt med ljusa detaljer". Eller tvärtom. Fullkomligt älskar tapeterna i sovrummet.
Så jag har i uppdrag att gå in på Colorama och kika på tapeter idag. Börjar han bli inredningssugen måtro?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0