wierd

Smiter in en sväng mellan raderna på min artikel. Sitter och researchar lite och skriver meningar, raderar meningar och funderar.
Mår konstigt idag. Fryser som bara den just nu. Och innan jag kom till praktiken, då tyckte jag det var jätte varmt. Blir knäpp på min kropp som alltid tycks ha sitt eget liv. Skulle behöva en stooor filt och en kopp te just nu. Detta är en av anledningarna att jag vill ha ett arbete som gör att jag kan jobba hemma och på plats då jag får konstiga attacker fysiskt sen flera år tillbaka. Läkarna hittar såklart ingenting utan misstänker stress. Men som idag, jag är inte stressad, alls. Ändå går min kroppstemperatur (vad det känns som i alla fall) upp och ned.

Men det är bara uthärda, så löser det sig. Dricka lite mer varm choklad under dagen bara :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0