Sådan matte, sådan dator

Min dator har fått spel. Eller nu är den lugn. Men för en stund sedan började skärmen blinka och det kom upp ränder. Nu är den återställd, men den höll på och blinkade i svart och randigt en stund. Vad är felet?! Det har hänt ett par gånger tidigare, men jag har inte brytt mig riktigt utan tänkt att den bara fått någon flipp.
Hjälp?

Ringde vårdcentralen idag också efter att ha pratat med sjukvårdsrådgivningen igår och fått höra att jag inte ska vistas ute pga av att jag är en risk. Inte för att jag tror att jag har svininfluensan, men risken finns. Så 15:30 idag så är det dags att träffa läkaren. Ska smita in genom en egen ingång till och med, intressant.
Sen är det väl bara tillbaka till sängläge igen då. Jag hatar verkligen att ligga hemma..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0