perfect morning

Morgonen var en sån där perfekt morgon. Man vaknar av sig självt, hostandes förvisso, men ändå. Äter frukosten i sängen, avnjuter nya ELLE och har en som lägger sig tätt intill och kramar om en.
Tror bestämt att jag mår tillräckligt bra idag för att återgå till praktiken imorgon. Ska se hur jag mår under dagen för att inte ta så förhastade beslut. Jag har lite bråttom jämt när jag är sjuk och vill prestera något utanför de 4 väggarna.
Hatar virus då man måste vänta ut de och kan inte ta någon pencillin/antibiotika. Vänta, vänta, vänta. Min absoluta hat-sysselsättning. Jag är inte skapad för att ligga och inte göra något.

veckans position


Kommentarer
Postat av: Sofia

Bra bra, bli frisk nu =) vi måste börja med äckel historia arbetet haha! usch och blä.

2009-10-14 @ 14:15:54
URL: http://www.s

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0