I'm here!

Dom körde inte ihjäl mig igår, utan jag hade nog snarare hemma-stress. Tog en sväng på stan för att finna research, sedan en tripp till solariet. Handlade lite smått, hem, badade, lagade mat, diskade, tvättade. HJÄLP!
Jag måste bara ställa mig själv och andra frågan. Hur orkar man som vuxen arbeta 8 timmar, handla, laga mat, diska OCH eventuellt ta hand om ett barn?!
Gårdagen räckte igår för att jag förstår att jag nog inte ska ha ett barn i framtiden. Mina prioriteringar ligger alldeles för mycket på mitt eget välmående och mina intressen fortfarande. Min pojkväns dotter räcker gott och väl åt oss :)

Nej, nu känner jag stressen. Dags för arbete igen. Jag gillart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0