friday morning

Om det inte vore för att man var sjuk så är det rätt mysigt att vara sjuk. Man bortser från själva den matta känslan och tänker istället på hur mysigt det ibland är att kunna ligga i sängen, titta runt på nätet, lyssna på lite musik, vila, läsa, dricka te. Men mysigt blir inte rätt ord när det känns som att kroppen inte riktigt har något energiförråd och man hostar, snorar och harklar hela tiden.
Helgen kommer vara full med vila den med. Så ska jag tillbaka till praktiken på måndag så pigg och kry jag kan! Saknar faktiskt mitt skrivbord lite redan. Förutom dö-tiden som uppstår ibland, men den blev jag varnad för ;)

Och just ja, idag kommer faktiskt nyaste Evelina till lyckliga brevlådor. På s.2 hittar ni en mini-intervju med mig och troligen någon notis jag har skrivit. Otroligt!

sjukling
där ser ni förresten de nya glasögonen i riktigt nördigt stort stuk. Jag är fortfarande osäker på om jag ska ha dom eller inte. Har ju trots allt möjligheten att byta inom 3 månader. Jag gillar dom riktigt mycket, men undrar om dom inte är lite för mycket?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0