För de nyfikna

Humör just nu: Smått irriterad över att inte bli frisk
Favoritgodis: Choklad, helt klart
Är det nåt du absolut inte äter: Fiskbullar eller rotmos
Kläder just nu: Mjukisbyxor och t-shirt
Morgon- eller nattmänniska: Morgon-människa faktiskt, sålänge jag fått vakna ifred
Bästa film: Har ingen absolut favorit
Kommer du ihåg din första kärlek: Ja, absolut
Älskar du henne/honom fortfarande: Han har ett minne i mitt hjärta, det är allt
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Det borde väl gå? Jodå
Ser du på kärleken som ett misstag: Snarare en lärdom
Bio eller promenad: Bio
Är du kittlig: På ett ställe
Rädd för insekter? Mest äcklad
Största svaghet: Oj, det vet jag inte
Det här är jag bra på: Vara knäpp, bry mig om och våga nå dit jag vill
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? Tankeläsare
Skriver du dagbok? Den finns tillhands så att säga
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans? Provat båda delar, ångrat båda delar. Enda piercingen kvar är tungan, som jag funderar på att plocka ur den med
Är du rädd för blod? Nej
Anser du att du är stark? Fysiskt eller psykiskt? Mer starkt psykiskt än fysiskt kan jag tänka mig
Brukar du sola? Absolut
Vad gör du om du får hicka? Dricker vatten upp och ned (inte bokstavligt talat, utan de är ett trick med glaset)
Har du en besatthet? Nej. Men däremot så om jag går in för något går jag in 110%. Tröttnar tyvärr rätt fort

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0