Dr. Hausckha

Jag har sedan 2-3 veckor tillbaka använt en ny hudvårds-serie från Dr.Hauscka. Den är ekologiskt och är gjord på naturliga ingredienser. Det känns verkligen på doften från serien som påminner lite om esteriska oljor.
Jag är väldigt nöjd med serien och den har förbättrat min hy då jag har rätt taskig hy. Använder serien som är för fet och oren hy och är väldigt nöjd. Jag tror på det här med att produkterna ska komma från naturen och det känns för min del tio gånger bättre att använda naturprodukter för min hy som varit i dåligt skick flera år.
Jag blev rekommenderad av en hudterapeut på en av Kicks-butikerna i stan och köpte ett mini-kit till en början för att se vad jag tyckte. Ett Daily Face Care-kit kostar 185:- på Kicks och jag tycker ni ska give it a try.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0