att vilja

Ännu ett par timmar kvar på praktiken. Tar en äppel-paus och funderar kring Marias och min nya idé. Jag ska nämligen göra en trend-sida med ett objekt. Tänker inte avslöja för mycket. Men det innebär rätt mycket jobb, vilket jag tycker är riktigt kul! Jag uppskattar den här platsen så mycket då jag fått komma mycket med egna idéer och arbeta utifrån det jag är intresserad av. Det har ju skapat en framåt-anda i mig som gör att jag till och med ska in och arbeta lite på höstlovet nästa vecka. Hur kul är inte det? Men såklart blir det inte hela veckan då jag har skolarbete jag måste ta tag i. Mitt stora historia-arbete väntar..

Nej, tillbaka till att bolla idéer med mig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0