2 tjejer och en mataffär

Det som hände idag inne på  ICA går inte att beskriva med ord. Vi borde haft någon dold kamera eller något så man hade kunnat filma oss.
Trots att jag var sjuk så var jag tvungen att åka och handla eftersom allt började eka tomt här hemma. Då spelar det ingen roll om man är sjuk eller inte..
Så jag ringde Matilda för moraliskt stöd då jag inte ville storhandla själv. Vi frös, vi var trötta, kände torgskräck och fick störda attacker. Det absolut bästa var hennes Lindt-choklad som fick en luft-tur pga av mig. Såklart tyckte vi det var hysteriskt roligt när jag viftade med handen och råkade skicka upp hennes Lindt-påse rakt i luften. asgarv bröt ut.
Vi insåg att allt började gå överstyr och då var vi inte ens klara med allt handlande. Vid chipsen fick jag ett nervsammanbrott och skrek rakt ut (medan Matilda var en bit bort från mig) "jag är fan sjuk i huvudeeeeeeeeeet" och en arbetare där som måste trott att jag var själv, han tittade väldigt konstigt på mig, varav Matilda började fnissa. Roligt..
Sen snodde hon min kundvagn också, trots att jag sa åt henne att stå kvar. Så jag virrade runt som en retard och började garva när jag såg kundvagnen smyga runt ett hörn. Garvade såklart i min ensamhet då nästa arbetare tittade ännu konstigare på mig. Roligt..
Vi kom även fram till att ICA Maxi borde dela ut kartor vid ingången då stället är totalt idiotiskt planerat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0