091025

Filmen igår var faktiskt bra! Kändes realistisk på något sätt. Känns som att i dagens teknik-värld är ingenting omöjligt. Jag tycker absolut den var sevärd!
En annan film jag längtar till att se är 2012. Gillar sånna filmer då det också känns som att det är något som faktiskt skulle kunna hända. Tänk bara på klimatförändringarna. Man hör om dom, men man tar liksom inte åt sig. Det är väldigt läskigt egentligen, för vem vet hur mycket vi själva förstört..
Nog om det.
Jag är uppe tidigt idag då vi ska iväg till Vingåkers Factory Outlet, jag och älsklingen. Jag har faktiskt bara varit där en gång tidigare och det var herrans många år sedan. Hoppas garanterat att jag hittar något.

Förresten, ni har inte glömt att ställa klockan en timma bakåt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0