sleepy..

Ni vet när man har så mycket i huvudet så att det inte riktigt går att sortera, utan allt bara är ett kaos? Så känner jag nu. Stress. Jag har så mycket att planera, tänka ut, göra osv. Så jag blir snart knäpp.
Kunde inte somna på 2 timmar igår och när jag väl somnade sov jag dåligt. Det resulterade i att jag hade tryckt av alarmet av trötthet imorse. I 2 timmar inatt så snurrade huvudet med andra ord av tankar.

Jag är bland annat stressad över att jag satt mig själv efter i skolarbetet, ska ha bjudning på lördag som jag tänkt göra plockmat till men inte vet om jag känner att jag har ekonomin till det då vi ska ut också på kvällen. Usch.. Jag som hade tänkt fira min 20-års dag med dunder och brak..

Kommentarer
Postat av: jossan

gör så att alla tar med sig aptitretare, så det blir nån form av knytis liksom :) jag kan ta med mig något om du vill :)

2009-11-03 @ 11:38:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0