Projektarbete kallas det visst.

Ofattbart. Jag har sovit 7 timmar. Om man kan kalla det sova. Vaknat under dessa 7 timmar alldeles för många gånger och enbart drömt om festen ikväll. Vi arbetade 13 timmar igår och min kropp är inte utvilad, alls. Jag vill sova!! Speciellt då jag vet att jag har minst 13 timmar framför mig även ikväll då själva festen äger rum. Igår var bara förberedelser.
Väckarklockan ska inte ringa förän om 2 timmar, men jag har inte kunnat somna om. Min ögon svider och jag mår illa. Hur taggad tror ni jag är? Kl 12 ska vi träffas och fixa sista förberedelserna för festen kl 16. Det är bara det att det fortfarande är väldigt mycket kvar att göra och saker är fortfarande oklara. Jag kan helt enkelt säga att jag är sjukt stressad och har därför inte kunnat sova.
Det här är inte ok.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0