obviously my birthday

Jaha, då var man 20 år. Jag känner inte ett skit. Hade jag varit hos mor min hade jag fått frukost på sängen och sång för en stund sedan. Trots att jag är "så pass gammal" så tycker jag att det är det mysigaste som finns. Det där lilla extra. För det gör ju att början på dagen känns speciell, vilket den faktiskt är.
Men nu, ja, vanlig fredag. Hmpf

Och till råga på allt har jag bara en lektion idag 08:30-09:30. Sen har jag inget mer då vår projekt-grupp inte behöver träffas och historian har vi gruppredovisningar och jag är inte i dagens grupp.
Så ja, iväg ut i kylan för en timmas turism. Tar nog med datorn under dagen så jag kanske kan få lite plugg gjort i alla fall :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0