nya tankar kan innebära nya vanor?

Jag sitter och läser lite bloggar. Många som går ut och äter med sina vänner och umgås. Det vill jag också göra! Gå på en finare restaurang, äta gott och ha trevligt. Ta ett par glas vin och skippa supandet. Jag gillar inte fylla. Jag har riktigt aldrig gjort det. Enbart när jag varit arg eller känt "nej, nu jävlar ska jag känna att jag lever!" och det har enbart blivit total fylla. And I dont like. Jag gillar inte att man vinglar fram bland folk med simmig blick och alldeles för lite kontroll över sin kropp. Är det verkligen så kul?

Jag är sugen nu på att istället 1 gång i månaden gå ut och äta på något fint ställe, ta ett par glas vin och prata. Antagligen betraktas jag nu som en kärring, men allvarligt, låter det inte trevligare med god mat och skoj sällskap?
Jag ska försöka styra upp det.


Kommentarer
Postat av: Tanjuliiii <3

Ja vill följa med :) Ja alltså sen när lönen inkommit igen hihih ;)

2009-11-09 @ 13:57:56
Postat av: josse

låter sjukt bra, till&med bara god mat räcker =)

2009-11-09 @ 19:46:12
Postat av: Natalia

Vad skoj att höra tjejer! Då känner jag hopp ;)

2009-11-10 @ 11:16:50
URL: http://opietas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0