godmorning world

Jag är ledig idag. Det innebär att jag vaknade för ca en halvtimma sedan. Ibland är det alldeles underbart att få sova ut och inte bry sig om något. Frukost i sängen har jag också unnat mig. Jag har ju inte bråttom någonstans menar jag.
Jag blev glad av att se att ett par positiva kommentarer till middag hade trillat in. Jag känner hopp! Och glädje också för den delen. Jag har fina vänner.

Nej, om man skulle sträcka ut sig som en kissekatt i sängen och peta lite till på tangenterna. Sedan är det dags att ta tag i tvättkorgen som är lite väl full.

ps. Jag fick vg- på min muntliga redovisning om vikingatiden igår. Jag som var så nervös och trodde att jag inte hade något att komma med och för lite info. Jag blev peppad till att fortsätta kämpa kan jag säga! ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0