Fredagen den trettonde

Är det nu man ska gå och vara orolig hela dagen att något dåligt ska hända? Det tänker inte jag. 13 är mitt favoritnummer och jag har aldrig råkat ut för något dumt denna dag.

Ligger just nu och fryser ofantligt mycket. Har morgonrocken, tofflor + 2 filtar över mig men tycker ändå att det är kallt. Frågan är om lägenheten är kall eller om jag är kall.
Somnade alldeles för sent inatt då min tankegång vägrade slappna av, vilket resulterade i att efter 5 tim sömn inatt så gick jag inte på min första lektion. Tänker ta igen det senare idag tänkte jag. Börjar inte min nästa lektion förän vid 1, men ville gå upp så jag sovit lagom 8 timmar ändå.
Nej, slutbabblat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0