closer

Ok, i övermorgon är jag 20 år. Great! Dock så är jag lite snurrig i bollen för att kunna typ känna nåt.
Josse kom ju på idén om knytis, vilket hade varit kanon. Om vi kommit på det lite tidigare. Men jag löser det där med plockmaten, ska väl inte vara så svårt. Ni kanske får en oliv på pinne, hö hö.

Nästa problem ska jag försöka lösa imorgon. Ska ju nämligen ha några kläder på mig också. Jag är sugen på att spexa till det lite med typ kroko-mönstrade leggings, linne och klackar eller nåt. Eller en paljettklänning? Nåt spexigt ska jag försöka hitta. Men lovar inget då mitt shopping-mönster är allt annat än normalt just nu.

det löser sig

Kommentarer
Postat av: Housut kinttuun

jag ska dra på mig en klänning, lr nå liknande, o klackar. fan om du inte blir nöjd då jävlar hahahha :D inte ofta man ser Tanja strosa runt så :D Loooove juuuuu <3

2009-11-04 @ 23:29:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0