update

Dagen har gått kanon, trots det sega pluggandet som verkligen gjorde en sömnig.

Allt är klart nu med min studieplan, förutom infyllnad av blankett vilket ska göras innan sommaren. Underbart

Hos Angelica pratade vi lite om min kost och hon föreslog diverse saker. Något jag ska ta bort helt är det dolda sockret jag äter. Vill säga:
Valios vaniljyoghurt med olika smaker. Istället? Fil.
Sedan är det slut på Yalla-yoghurt = socker. Hellre en grov macka.
Och min All-bran som jag trodde var nyttiga, tills jag läste innehållsförteckningen = socker. Så hon tipsade om olika flingor och tillbehör till filen. Bort bort bort

Sedan har jag slarvat mycket med middagen senaste tiden. Det ska ändras. De dagar jag inte orkar laga mat kan jag knäcka ihop en omelett istället. Och öka salladsintaget vid lunchen i skolan!
Om 3 veckor ska jag göra en koll på deras våg igen och se om något har hänt. Strikta bananer!
Jag ser helt enkelt inget fel i att ändå satsa 100% när jag älskar träningen som jag gör :)

Och till sist, MuskelStepen var svettig som vanligt. Men så skönt det är när man är igenom! Bästa konditionspasset för mig I think.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0