rymning

Jag rymde ifrån bloggen och hemmet ett par dagar hem till Malin. Totalt dator- och internetlöst. Men jag överlevde!
Hade typ världens roligaste söndagskväll och måndag. Så vad har jag gjort?
I söndags hade vi grym tristess efter att jag setat på akuten med Malin i flera timmar (hon hade kört en glasbit genom fingret.) Så ja, vi åkte helt enkelt ut på spökjakt. Jag, Malin och Nattis. Inte för att vi hittade spöken, men skoj var det.
Och igår då? Ja, då låg vi ute och solade från halv 12 tills solen gick ner. Jag är rätt så bränd, men det var de värt. Blev sola, grilla, skratta, badminton och jordgubbar. Great!



Spökjakt en söndag





Sol, skratt och badminton

Kommentarer
Postat av: Trees

Åh vad gott med el sprutgrädde rakt i käften;)

2009-06-01 @ 00:01:59
URL: http://mangofisk.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0