Mina favoriter

SKOR: Ouff, mina underbara 12cm svarta killer heels!
SNEAKERS: De enda jag har, Fred perrys. Gosh så sköna och redan välanvända
JEANS: Köpte mina första Acne i Stockholm nyligen och jag älskar dom!
T-SHIRT: H&M organic cotton i modell väldigt loose
UNDERKLÄDER: Äääääsch, ska man inte bara ha det skönt?
VÄSKA: Min svarta bag där mina träningskläder får plats, men att det ändå ser snyggt ut.
PLÅNBOK: (blod)Röda skinnplånboken
SOLGLASÖGON: Pilotbrillor
KLOCKA: Telefonen räcker
SMYCKEN: Inne på armband just nu. Annars långa halsband. Eller bimbo-ringar i öronen
TV: I mitt rum finns det en husbils-tv att skryta med.
MOBILTELEFON: Letar nytt då min är kaputt
MP3: Nåt billigt skit som funkar bra
DATOR: Asus mini PC + stationär
SMINK: Förälskad i Diorskin Nude-foundationen. Och Maxfactors False Lash effekt
ANSIKTSKRÄM: Lumene
DEODERANT: Dove med typ cucumber och green tea?
TANDKRÄM: Aquafresh
SCHAMPO/BALSAM: Inget slår Joico-shampon
TVÅL: Palmolive aroma therapy
PARFYM: Hugo Boss - Deep red, eller Cacharel - Amor amor
MINERALVATTEN: Ramlösa mango
VIN: Inte testat tillräckligt för att utnämna en favorit
DRINK: Drink.. Hmm. Jack&Cola, räknas det?
BRÖD: Finskt grovt bröd
MAT: Thaimat är typ great
GLASS: På sommaren älskar jag rom/russin och blåbärsglass.
GODIS: Choklad!
SÄNG: Den egna?
LAKAN: Hemtex I think
FRISÖRSALONG: Amino är bra, Sublime också
DAGSTIDNING: Eskilstuna-Kuriren
MAGASIN: Veckorevyn! Eller ELLE


Lista "lånad" av Michaela Forni

Kommentarer
Postat av: Trees

Gör du? fan vad kul haha:D det kanske verkligen är något bra att satsa i då, eftersom du brinner för de så! (SNACKAR PSYKOLOGI NU) :P



Just det, hur går det med dina skor, kan du gå i dom bra ännu?;)



2009-05-27 @ 22:00:08
URL: http://mangofisk.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0