en tisdagsdel

I och med att vi hade andra delen i matte nationella så fick vi sluta efter det och hade inga fler lektioner.
Fick reda på att jag ska åka med hotell-gruppen till Stockholm imorgon. Great! Det inkluderar 2-3 timmar på stan. Kanon säger jag! Hoppas såklart komma med små fyndpåsar.

Efter nationella bar det av en sväng till stan med några klasskompisar i väntan på skol-lunch.
Efter lunch lämnade jag klasskamraterna och strosade runt lite i Gamla staden. Synd att den gå-sträckan är så kort, för den har sin charm. Var inne och handlade presentkort på Gamla Stans Spa & Salong till min mor som fyller år på lördag.


Cool denimsoffa inne på JC



Charmen i Gamla Stan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0