dagens ToDo

Jag har en ledig dag, men är trots allt vaken nu vid 9. Har en hel del att göra idag, så ser fram emot ikväll när jag får lägga mig i sängen och andas.

11:00  Möte på skolan med SYO:n och min mentor. Vi ska göra om min studieplan till en specialutformad studieplan då jag kommer att ta bort hotell-kurser inför nästa år och istället koncentrera mig på Historia A och Engelska B som jag valt som individuella val.

12:00  Möte med Angelica på Forever. Vi ska gå igenom lite kost och se hur jag hälsosamt kan bli av med överhudsfett så att jag blir (enbart lite) slankare så att musklerna framträder mer.

13:00+  När jag är klar hos Angelica ska jag ta mig till biblioteket och plugga. Jag har en alldeles för stor hög med skolarbeten som måste in. Många hänger på mitt betyg.

16:30  MuskelStep-pass. Dags att svettas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0