30-års firande och alkoholkonsumtion

Det har blivit väldigt mycket fest nu i veckan. Dags att tagga ner känner jag. Onsdags var det dimma med Malin och vi hade grymt kul! Fredagen var jag ute med Robban efter att ha grillat. Dock blev det bara 2 drinkar eftersom jag ville ta det lugnt. Trevlig kväll där med.
Och igår, ja, då gjorde jag lite allt möjligt. Först ut var att få åka Corvette för de first time in my life. Spännande spännande! Och så blev det lite korv m. bröd och sola.
På kvällen var det dags för 30-års kalas, så då konsumerades det lite öl till höger och vänster. Festen dog väl av runt halv 4 inatt. Lite små trött är jag, men det har ingen dött av!



Jag trivdes på corvetten




30-års firande

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0